Overslaan en naar de inhoud gaan
menu

menu

Home
Home
Mijn Dossier
search
keyboard_arrow_left
  • Verzekeringen
    • Auto
    • 2e Gezinsauto
    • WoonZeker Pakket
    • Woonhuis
    • Inboedel
    • Aansprakelijkheid
    • Rechtsbijstand
    • Reis
    • Motor
  • Schade melden
    • Schade melden in uw digitaal dossierSchade melden
    • Aanrijding met een tegenpartij gehad en geen schadeformulier?Meer info >
    • Meer lezen over schade melden >
    • Alles over schadevrije jaren >
    • Bel ons alarmnummer >
    • Schadeformulier >
Home

Main navigation

  • close
  • Home
  • Verzekeringen
    • 0096_New_Auto
      Auto

      Meer info Bereken premie
    • 0103_New_Rechtsbijstand
      Rechtsbijstand

      Meer info Bereken premie
    • 0099_New_Woonhuis
      Woonhuis

      Meer info Bereken premie
    • 0100_New_Inboedel
      Inboedel

      Meer info Bereken premie
    • 0098_New_Motor
      Motor

      Meer info Bereken premie
  • Schade melden
    • Layer 1
      Online schade melden in uw digitaal dossier

      • Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord; • Klik rechtsboven op "Mijn account"; • Ga naar “Schades” en vervolgens naar “Schade melden”; • Vul uw gegevens in, vertel over uw schade, deel foto’s en bevestig; • Uw schade is succesvol gemeld. Wij nemen contact met u op. Online schade melden
    • Layer 1
      Aanrijding met een tegenpartij gehad en geen schadeformulier?

      Heeft u zojuist een aanrijding gehad en beschikt u niet over een Europees Schadeformulier? Regel dan uw schademelding via MobielSchademelden.nl. Zorg dat u het formulier samen met de tegenpartij invult en ondertekent! Meer info
    • Handige links

      > Schade melden > Schadeproces > Schadeformulier > Alles over schadevrije jaren > Schadegarant
  • Klantenservice
    • Top 5 veelgestelde vragen

      1. Wat is een digitaal dossier? 2. Wat is de opzegtermijn van mijn verzekering? 3. Wat is de hoofdpremievervaldatum? 4. Hoe wijzig ik mijn verzekering? 5. Waar vind ik mijn polisvoorwaarden? Naar alle veelgestelde vragen
    • Kunnen wij u hier mee helpen?

      > Meer lezen over het digitaal dossier en inloggen > Alles over schadevrije jaren > Het coronavirus en uw verzekering
    • Handige links

      > Klantenservice > Veelgestelde vragen > Schade melden
  • Over ons

Klantenservice

Vind direct een antwoord op uw vraag, neem contact met ons op of regel het zelf in uw dossier!

Naar mijn digitaal dossier

Zelf regelen in uw digitaal dossier

In uw digitaal dossier regelt u eenvoudig en snel alles zelf. Zo kunt u:

check Gemakkelijk uw gegevens en verzekering(en) wijzigen
check Een nieuw wachtwoord instellen
check Schade melden
check Belangrijke documenten inzien
check Een nieuwe verzekering aanvragen met 5% korting

Naar mijn digitaal dossier

Kunnen wij u hier mee helpen?

0092_Tip

Alles over uw digitaal dossier

Meer informatie

Problemen met inloggen? Geen idee hoe u uw gegevens wijzigt? Wij vertellen u graag alles over uw digitaal dossier.

Lees meer
0092_Tip

Schadevrije jaren, hoe werkt dat?

Meer informatie

Wat zijn schadevrije jaren en wat heeft u hieraan? We vertellen u graag alles over schadevrije jaren.

Lees meer
0089_EverythingOnline

Wilt u een schade melden?

Vervelend dat u schade heeft! U meldt schade gemakkelijk via uw digitaal dossier of onze schade app.

Meer informatie

Waar heeft u een vraag over?

0010_Inboedelsd

Inboedel

Heeft u een vraag over uw inboedelverzekering? Hier vindt u alle veelgestelde vragen en meer informatie.

Meer informatie
0005_Icon-HuisPannen

Opstal

Heeft u een vraag over uw opstalverzekering? Hier vindt u alle veelgestelde vragen en meer informatie.

Meer informatie
0063_auto-icon

Auto

Heeft u een vraag over uw autoverzekering? Hier vindt u alle veelgestelde vragen en meer informatie.

Meer informatie
0009_Weereld

Reis

Heeft u een vraag over uw reisverzekering? Hier vindt u alle veelgestelde vragen en meer informatie.

Meer informatie
Naar veelgestelde vragen

Top 5 veelgestelde vragen

Hoe weet ik hoeveel kilometer ik per jaar rij? launch
Waar vind ik de polisvoorwaarden? launch
Wat is de opzegtermijn van mijn verzekering? launch
Hoe weet ik hoeveel schadevrije jaren ik heb? launch
Wat is een digitaal dossier? launch
Naar alle veelgestelde vragen

Geen antwoord gevonden op uw vraag?

Wij helpen u graag! Onze klantenservice staat op maandag tot en met donderdag van 08.30 tot 17.00 en op vrijdag van 08.30 tot 12.00 uur voor u klaar.
Kies uw favoriete contactoptie hieronder.

Wilt u liever een e-mail sturen? Dat kan! Houd wel rekening met een langere reactietijd. Stuur uw vraag naar Verzekeruzelf@fidus.nl en u ontvangt binnen drie werkdagen een reactie. 

 
0075_Chat

Chat

Meer informatie

Reactie binnen een werkdag.

Chat met ons

WhatsApp

Meer informatie

Reactie binnen een werkdag.

Neem contact op

Facebook

Meer informatie

Reactie binnen een werkdag.

Stuur een bericht

Informatie

  • Klantenservice
  • Veelgestelde vragen
  • Complimenten en klachten
  • Schade melden
  • Schadeproces
  • Overstappen naar Verzekeruzelf
  • Handige formulieren

Voorwaarden

  • Verzekeringen
  • Begrippenlijst
  • Blog
  • Algemene voorwaarden
  • Zakelijk

Hulp

  • Over Verzekeruzelf
  • Werken bij
  • Privacy
  • Disclaimer
  • Beleid